За приветливата усмивка, за позитивното отношение, за любезните думи..




Този пост няма да е с рецепта,  а е израз на моята благодарност и възхита към милата дама от магазин Бахарат в София, ул.Иван Асен II 9, входът е от ул. Виктор Юго .Всички знаем поговорката:"Блага дума железни врати отваря",но е различно,когато усетиш с душата си точно това стоплящо отношение .А ето и самата история.
 Синът ми  имаше кандидатстудентски  изпити в София и всички заедно отидохме.Заведохме го да университета и поехме по "задачки".Бях направила списък с магазинчетата за подправки и разни сладкарски джундурийки...можете да си  представите трафика, аз допълнително се притеснявах,защото ми се струваше, че съпругат ми не е във "възторг" от цялата тази обиколка.Намираме магазина и след 15 минутно търсене на място за паркиране...в 10.00 сме пред вратите.Стана 10.15,а нямаше и следа от продавач....леко изнервяне.Обиколих наоколо,разбрах,че може и да закъснее още, ако е отишла за стока.Поразгледах наоколо и отново пред  магазина.Съседният продавач предложи да й звънне..Не можех да повярвам- толкова километри, толкова планове, толкова очакване..а имах и още адреси...И момчето,което й звънеше каза, че тя пристига,проследих погледа му и видях слабичко момиче с бодра походка-помислих-още една жертва на убийствения трафик,но все пак още съм ядосана...Тя започна още от вратата с усмивка и притеснение да се извинява, целия ми яд се изпари, нямах търпение да попадна  в чудния свят на нейния магазин.Изключително мила дама, и когато потънах в ароматите и малките стъкленици с подправки, за които тя обясняваше и показваше, се почувствах в друг свят.Магазинчето е изключително малко, но добре подредено, с изключителна атмосфера.Взех си всичко, което бях планувала и още няколко интересни подправки,за които не бях чувала,но реших да опитам по нейните указания.

Тези рози са за момичето от магазин Бахара-вълшебницата на подправките с нежна душа!


Коментари

Какво сте гледали в последните 7 дни