Бананови тарталети с карамелен пълнеж без печене

Искаше ми се да приготвя нещо сладко, без да включвам фурната и възможно най-бързо.Много е удобно, ако разполагаме със замразено тесто,но аз много често съм  правила тарталети по друг вариант, без печене, който е и доста бърз.Предлагам го и на вас.

 Необходими продукти:
    * 250 грама бисквити
    * 125 грама масло- разтопено
    * 2 банана

    * 1 кутия дулче де лече*
    * 2-3 супени лъжици Златен сироп или друг карамелен сироп


 Този сироп има фин карамелов вкус.

   Приготвяне

    Поставят се  бисквитите в купата на блендера и се смилат фино . Добавя се  маслото и се смила отново, докато добре се смесят


Разделя се  сместа в шест кръгли форми за тарталети.За съжаление аз нямам с подвижно дъно и за  да извадя лесно застилам моите  със стреч фолио. 


Оформя се с пръсти, като се притиска бисквитената смес към дъното и стените на формата.Оформя се  равномерен ръб. Поставя се в хладилника, докато е необходимо.Ако искате по-бързо за се стегне се поставя във фризера.След като са достатъчно втвърдени се вадят, освобождават се от стреч фолиото и  се пълнят с крема дулче де лече.



Обелват се бананите,режат се на  тънки кръгли парченца, и се подреждат върху пълнежа.Поливат се с няколко капки от  сиропа и се сервират веднага.По желание може да се сервира с разбита сметана и / или да  се поръси с ядки.




Сипването на крема и украсата с банани отнема около 5 минути, затова можете да държите тарталетите във фризера почти до момента на поднасяне.Бананите биха почернели,ако съхраняват напълно сглобените тарталети .Разбира се може да ги намажете с разтворен желатин в карамелов сироп или в кленов сироп например.Тогава бананите няма да потъмнеят.


   Надявам се да ви допадне.Да ви е вкусно.



*Тук може да видите как се приготвя дулче де лече при домашни условия.

Коментари

  1. Здравей Бети! Днес попаднах на твоя чудесен блог! Много се радвам да видя прекрасни рецепти от родния ми град. Аз също съм от Добрич, но живея при съпруга ми в Стара Загора.
    Чудесни тарталети, не съм правила без печене, но твоите непременно ще пробвам!
    Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна идея! Признавам си, че току щом ми разреши един голям проблем - с изваждането на тарталетите от формите :) Никога не ми е хрумвало да сложа фолио. Заповядай да си получиш една награда от мен :)

    ОтговорИзтриване
  3. Бети,много хубава идея!Поздрави и хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  4. Траяна,радвам се,че ти е харесал моя блог,и ти е допаднала рецепта.Все още работя по оформянето,направих го сама и много неща не са ми ясни.Благодаря за милите думи.

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей Габи,хората казали..."накарай мързеливия на работа,да те научи на ум":)Такива идейки ми идват-като не обичам да губя време в миене и триене.Разточвам почти всичко между фолио или хартия.Хем по-чистичко, хем без излишно брашно или захар :)Благодаря ти за сладкото слънчице!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти Катерина,мечтая си да си купя форми за тарталети с подвижно дъно, но дотогава и така ще се справям.

    ОтговорИзтриване
  7. Анонименавгуст 01, 2011

    Браво, Бети!
    Възхитена съм, и не толкова от рецептите, които са толкова красиви и оригинални / ама аз много не си падам по приготвяне/, колкото от факта , че сама си направила блога , и то много красив! Вече ти го препратих на няколко приятелки, коита бяха впечатлени от рецептите и вида им. Поздравления! Ели

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Какво сте гледали в последните 7 дни