Веган таратор с репички - Vegan Raw Cold Radish Soup



Идеалният вариант за приготвянето и снимането на рецепта, която приготвям е, да съм приключила със снимките, когато съпругът ми се прибере. Удовлетворението е най-голямо тогава, защото той е първият човек, освен мен, който вижда и опитва храната, която съм приготвила. Ще ви спестя сега какво суетене и кръжене над чиниите е в повечето случаи. Днес макар и да е студено приготвих студена супа или както сме свикнали да го наричаме таратор, като вместо краставици, използвах репички. И друг път съм приготвяла, но в чаша със сламка или в бурканче, а той не ги признава сервирани така. Затова днес в чинии и пролетно украсени. Много му хареса и получих многократни хвалби, одобрения и възторжени звуци... Как да не му готвиш на този човек?! И как да не се стараеш?!
За съжаление нямах възможност да снимам основното ястие, но друг път ще приготвя специално за снимки, когато няма гладни около мен.





Продукти:
3 порции

* 150 г накиснато кашу
* 300-400 мл студена филтрирана вода
* 2 ч.л. ябълков оцет
* 1 с.л. лимонов сок
* 2-3 скилидка чесън - по желание или повече
* 150 г репички
* 1/4 ч.л. или на вкус келтска/морска сол
* черен пипер
* сушен копър

Допълнително за украса :

* 4-5 репички
* цветчета от сливово дръвче




Начин на приготвяне/

1. Всички съставки блендирайте за около минута до съвършено гладка смес. Опитайте и коригирайте според вкуса си.
2. Рендосайте на най-тънката степен репичките - аз използвах ренде Бьорнер (Borner).
3. Разпределете веднага таратора в купите за сервиране. По желание наредете парченцата от репички върху супата. Добавете няколко цветчета.
4.Тараторът може да се вземе и в бутилка за работа или на пикник. Разклатете  преди да пиете.



  Ще се радвам да споделите, ако съм ви вдъхновила. Последвайте ме в Инстаграм. Там публикувам снимки,  рецепти, правя игри с награди.
 Тагвайте ме, споменавайте ме с @vkusnosbety .

  Бих видяла вашата снимка и публикация и във ФБ, ако ме споменете @BettyYovcheva или @Vkusnosbety . Доставя ми голяма радост да виждам, че съм ви вдъхновила да опитате нещата, които приготвям. Благодаря на всички, които го правят и безкрайно много ме радват!

Коментари

  1. It looks deli!
    HAPPY THURSDAY AT HOME
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. Бети,
    правя веган таратор освен с репички и с всяка друга пролетна зеленина.А млякото приготвям от различни ядки и става чудесно.А цветчетата от разцъфналите през пролетта дръвчета използвам за украса на всичко - предястия, ястия, салати.При теб определено е истински разкош.
    Поздрави сърдечни !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Ели!
      Да , цветята внасят настроение, оптимизъм и красота в ястията!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Какво сте гледали в последните 7 дни