Сбогом училище,сбогом 2-и клас...Бисквитки за класа на моята племенница


Моята племенница Белослава завърши втори клас, а догодина ще бъде в друго училище и поиска да почерпи децата в нейния клас с нещо.Тя искаше шоколадови къпкейкчета-имаше и такива, разбира се.Аз и предложих бисквитки, персонални за всеки нейн съученик, с нарисувано личице на съответното детенце.Тя се ентусиазира и тъй като ми бяха на гости,  заедно осъществихме идеята.
Първо й казах да приготви списък на децата с техните отличителни белези-цвят и дължина на косата,  права или чуплива е, цвят на очите, носят ли очила.

Аз изпекох бисквитките.Тези ни са любимите.
Направих маслен крем, за да залепя айсинга/фондана и започнахме заедно да ги украсяваме. Тя страшно много се забавлява и приготвянето, оформянето и рисуването на личицата на децата беше голямо удоволствие и за двете ни.
Първо оцветих белия айсинг с малко розово и жълто, за да постигна приятен телесен цвят. След това  изрязахме "фона" и залепихме като намазахме много тънко всяка бисквита с масления крем.Загладихме всички бисквитки.След като обсъдихме как да разположим лицата и имената на децата-спряхме се на посления вариант- започнахме най-забавната част-украсяването.



 Тя казваше каква е прическата на детето, има ли лунички, нюанса на цвета на очите...


И така, една част от бисквитките направи тя, а друга аз, опитвайки се да се придържам към нейния стил.


                                                          Сбогом втори клас!
          Очаква ни лято, пълно с игри, пътешествия, запознанства и много приключения!


Вече имам отзиви и много се радвам, че всички деца са били приятно изненадани и са харесали бисквитките и къпкейкчетата

Коментари

  1. Бети, страхотна идея! Поздравления! Много закачлив и оригинален начин за почерпка. Представям си и колко забавно е било на теб, племенницата и след това на децата в училище. Поздравления и за малката помощница. Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Елти,благодаря ти за възторжените думи!
      Наистина много се забавлявахме!

      Изтриване
  2. Бети, прекрасна си!
    Чудесна изпращане на втори клас!!!!
    Пожелавам едно незабравимо лято!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани,мила,благодаря ти!
      За мен беше голямо удоволствие да зарадвам децата и голямо забавление да направим бисквитките с племенницата ми!

      Изтриване
  3. Бети, чудесна изненада за децата :)
    Племенницата ти е талантлива като теб, пожелавам и весело лято!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мариянка,
      благодаря ти за милите думи и пожелания!
      При всяко гостуване правим нещо сладичко заедно и на нея,а и на мен, ни доставя голямо удоволствие!

      Изтриване
  4. Бети, страхотна идея!!! И толкова подходящо са нарисувани, точно като втори клас! Поздравявам те, а на племенницата ти пожелавам много успехи в училище, а сега весела ваканция!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате,
      благодаря ти да думите!
      И аз това исках, да са нарисувани от дете, толкова са опростени е нямат носове и вежди и т.н., но тя не искаше,беше ми много забавно...Изчаках я да нарисува няколко и опитах като нея-получи се добре.А децата са се зарадвали много!

      Изтриване
  5. Уау, чак се просълзих от умиление и спомени! Невероятна идея и перфектно изпълнение, Бети, браво! Създала си незабравими емоции за малчуганите!
    С усмивка
    Мария

    ОтговорИзтриване
  6. Бети,страхотна идея-браво!Представям си веселите личица на дечицата и малко тъжнички ,че ги напуска една тяхна съученичка.И аз се развълнувах...
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живи,благодаря сърдечно!
      Хубав ден и на теб!

      Изтриване
  7. Мария,благодаря!
    Радвам се много, че ти е допаднала идеята и изпълнението!Ще предам на Белославка-малката майсторка!

    ОтговорИзтриване
  8. Голямо забавление е паднало!Много веселки бисквитки!
    Честит ден на детето на малката госпожица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. gogolina,
      Благодаря!Честит празник и на вас!

      Изтриване
  9. Чудни са Бети:) Много си радвала децата сигурна съм :) Честит празник на детето и на малки и големи :)
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  10. Еви,благодаря!:-))
    Наистина децата много са ги харесали.
    Честит празник и у вас!Весело и усмихнато да си го отпразнувате!

    ОтговорИзтриване
  11. Браво,страхотна идея,Бети!Зарадвала си целия клас и най-вече племенницата!Да ти е жива и здрава!
    Прегръдки и хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  12. Супер яка идея и много добра реализация. :)
    Честит празник! :)
    Маги

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Маги!Благодаря ти!
      Радвам се,че ти е харесала идеята!
      Честит празник и на теб, запазила детското в себе си! Прегръдки и за сладката ти мъничка дъщеря!

      Изтриване
  13. Страхотен проект! Паднало е голямо портретно рисуване, а и невероятно забавление покрай него :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дени,
      благодаря!Наистина беше много забавно! За мен - да гледам как племенницата ми описва своите приятелчета, а за нея- да ги рисува.Тя обича да рисува, като всяко дете и винаги ни праща разни течатични и портретни рисунки, като изобразява кой с какво се занимава, това адски много ме забавлява. Мен ме рисува с мъфини и торти в ръцете,баба си с плетки, а съпруга ми , който е лекар и ловец с пушка и спринцовка :-)))Нейните рисунки винаги ни усмихват и радват много.И аз много се радвам, че и доставих това удоволствие , а заедно с нея на нейните съученици!

      Изтриване
  14. Бети, приятно ми е отново да надникна тук.....
    Ти си добрата фея донесна много радост на децата.Чудесна идея и страхотно изпълнение!
    Аплодисменти и силна прегръдка, Бети!
    Хубав слънчев ден за теб и семейството ти!
    Нора

    ОтговорИзтриване
  15. Нори!
    Радвам се да те видя отново тук!
    Благодаря ти много за сърдечното и топло отношение и хубавите думи!
    Гореща прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  16. Голям тандем сте с племенницата:) Чудесна изненада сте спретнали. Много мил жест:)
    Доста труд , но пък всичко си е заслужавало:)

    ОтговорИзтриване
  17. Коконка, благодаря за вниманието!
    Забавлението беше наистина голямо, а на мен ми беше много приятон да правя нещо с нея, особено това, да рисуваме.

    ОтговорИзтриване
  18. Коконче, благодаря! Наистина децата, много са се изненадали и са били в еуфория!А заниманията ни с племенницата ми са невероятно приятни, особено рисуването!А тя си пада и по правенето на кексчета, бисквитки...Когато правиш нещо с дете и виждаш нещата през неговите очи е много вълнуващо!

    ОтговорИзтриване
  19. Yes,they are very nice.Super nice idea!Thank you for visit me.See you soon.

    ОтговорИзтриване
  20. misschocolat,
    Thank you for visit!
    Make me happy!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Какво сте гледали в последните 7 дни