Ягодово смути с горски ягоди и бъз

 




Любимите ми горски ягоди започват да зреят. Още са в малки количества, но пък ароматът им е неотразим и направиха райско преживяване това смути. Наистина, голяма ми е радостта, защото от 5-6 коренчета, взети от планината, след 6-7 години вече имам стотици растения в градината ми. Със същия аромат и вкус са като горските. Разбира се жадувам за емоцията да вървя по меките планински пътеки и дъхавите поляни и да открия вълшебните плодчета, но това се случва юли-август и само за няколко дни. Тези разходки са ми много специално изживяване, което си подарявам всяка година. Дотогава са ярките ароматни изживявания с моите ягодки в градината. 



Това смути приготвих със замразени от миналото лято градински ягоди ( крайно време е да ги използвам) и двете шепички горски ягоди, които събрах вчера от градината. 
Бонусите от използването на замразени плодове( оставих ги за 15 минути на плота, да се отпуснат малко) са че смутито става гъсто и кремообразно и не е необходимо да добавяте лед за да е ободряващо хладно. Нали не съм само аз, която обича студени смутита, макар и на закуска?

Ягодово смути с горски ягоди  и бъз

Съставки

270 г замразени ягоди 
200 мл кокосово кисело мляко или мляко по избор
подсладител по избор, по желание, ако си падате по по-сладкия вкус ( лъжичка мед, няколко капки стевия)
1 с.л. протеин на прах, ако желаете по-засищаща и енергизираща закуска
шепа горски ягоди

Инструкции

1. Блендирайте гладко замразените ягоди( оставени за 15 минути на стайна температура) с лимонадата от бъз. Ако нямате лимонада, използвайте портокалов сок или вода, или мляко.
2. Поставете в чаша 2/3 от ягодовото пюре.
3. Останалата част блендирайте с кокосовото кисело мляко, горските ягоди и подсладителя, ако използвате. Украсете с горски ягоди и цвят от бъз

Разбира се, може да блендирате всичко заедно.

Сервирайте и се насладете!






Коментари

Какво сте гледали в последните 7 дни