Салата от рукола, круши, орехи и меко козе сирене и......... Салата с рукола, печени круши, халуми и орехи - Arugula salad with pears, walnuts and warm goat cheese in. ........ Arugula salad with roasted pears and walnuts and Halloumi


 Още две  салати, в които руколата напълно разгръща интересния си вкус и аромат. .И двете салати са ни много любими.Ще се насладите на всяка хапка.


Салата от рукола, круши, орехи и меко козе сирене
Продукти:
за 4 порции


* 100 гр. рукола

*  2 ароматни, узрели но твърди круши 
*  2-3  шепи орехи
* около 200 гр. меко козе сирене като на снимката долу.


























За дресинга:
Пригответе според вашия вкус

 * 
1:3 части балсамов оцет и зехтин
екстра върджин
 *   
щипка бял пипер, ако е възможно прясно смлян

* няколко капки редуцирано балсамико с плодов аромат, аз имах с аромат на портокал



Приготвяне:

1.Направете  дресинга като смесите балсамовия оцет и зехтина и добре разбийте.


2.Сложете руколата в купа.Залейте с дресинга, поръсете с пипера и разбъркайте.

3 Поставете в чиниите за сервиране и над всяка чиния настържете по 1/2 круша на средно едрото ренде.


4.Поръсете с орехите.Начупете сиренето и разпределете по равно в четирите чинии и поръсете с няколко капки редуцирано балсамико.





Насладете се на тази изключително ароматна и вкусна салата.Надявам се да ви стане любима и на вас.




Другата идея за салата с  рукола, е с печени на грил или на тиган с незалепващо покритие- круши и сирене халуми.

  Салата с рукола, печени круши и   халуми и орехи

За тази салата също са необходими орехи и същия дресинг като по-горе, като може да се добави и копър.Ако решите да опитате тази салата трябва да приготвите предварително всичко, дори да разпределите овкусената  рукола в чините и да остане да добавите печените халуми и круши, веднага след опичането им. Тъй като в тази салата ароматите са много наситени, хубаво е малко да запечете и орехите-съсвсем леко , колкото да се разгърне аромата им. Не използвайте сол, дори да хапвате по-солено, тъй като халумито е доста солено. Ето как изглежда тази салата:



Много, много вкусна салата.Опитайте. Поднесена с препечени филийки би могла да бъде и лека вечеря.

* Съвет: Салатата е лека и бърза за приготвяне. Правете я непосредствено преди поднасяне-крушите и сиренето трябва да са  топли, а орехите хрупкави-затова не бива да се приготвя по-рано и да престоява

Коментари

  1. Много обичам салати, любимо блюдо са за мен, освен това са и красиви, полезни и предлагат безброй варианти :) Първата, която предлагаш ми е една от любимите комбинации, втория вариант също много ме заинтригува, защото не съм опитвала крушите в салата, когато са запечени. Ще пробвам с удоволствие. благодаря за идеята!
    Сърдечен поздрав!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни салатки предлагаш, Бети! И тези двете много ми допадат като комбинация на продукти! Свежи, красиви, вкусни и полезни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кенди,благодаря ти!Радвам се, че ти допадат!

      Изтриване
  3. Лети, надявам се, че ще ти допадне и другата салата.В нея ароматите са по интензивни.
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Бети, много интересни и колоритни салатки предлагаш. Да си призная, аз съм традиционалист и вкъщи правя само шопска и зелева салата. Но, когато видя в менюто на някое заведение интересна салата, си поръчвам и рядко съм била разочарована.
    Непременно ще пробвам някое от твоите предложения. Определено съм заинтригувана :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ели, опитай-не са чак толкова странни на вкус и самите продукти, как да се изразя "плачат "един за друг- идеално се допълват и се получава много вкусна салата.

    ОтговорИзтриване
  6. Бети, напоследьк и аз се прехранвам главно с рукола, като заговорим за салати, но в този им вид не сьм опитвала. Непременно ЩЕ!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Мъхче,Марта, ще се радвам да ти харесат!Казваш прехранване, и да ти кажа и на мен са ми достатъчни за нахранване, но винаги имам и десерт...:-))

    ОтговорИзтриване
  8. Мила Бети,честит празник!С най-сърдечни пожелания за много обич,щастие,усмивки и ведро настроение!
    Като изключа руколата и я заместя с айсберг например,бих казала,че салатките ще ми легнат и на сърце,и на небце!
    Както винаги поднесено с колорит и много естетика!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Роси,
    благодаря ти за сърдечните пожелания и милите думи!
    И на мен, преди години, първия път като хапнах рукола, ми се видя странна, но ми допадна, а я опитах само с орехи, ябълки и сметана...но пък с айсберг също ще бъдат вкусни тези салатки....
    Много ти благодаря, мила си както винаги!
    Честит празник и на теб! С пожелания за много радост и здраве!

    ОтговорИзтриване
  10. Хубав петък от мен, Бети!
    Салатките са много хубави. И двете. Страшно ми харесват! Няма как да е май, щом има сирене :))

    ОтговорИзтриване
  11. Пепи,радвам се, че са ти допаднали!
    Много са ни вкусни у дома!

    ОтговорИзтриване
  12. Направо ми се допи ракия, нищо че е 10 сутринта.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наздраве,тогава!

      Аз я хапвам с чаша мерло.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Какво сте гледали в последните 7 дни