Винтидж бисквитки и на чай с Габи



В един от постовете си Габи ,беше споменала, че е идвала в Добрич, отседнала в хотел Изида, но пропуснала да пие чай, за който разбрала едва на тръгване. А там чая наистина се поднася по атрактивен начин има голямо разнообразие и е много приятен. Беше невероятно- да е била на 15 минути от мен и да не се видим. Тогава си обещахме, че следващия път , когато е в Добрич непременно ще се срещнем. И тъй като имаше несвършена работа-не беше пила чай :), си уговорихме среща на чай.Искам да кажа няколко думи и за хотела, който, ако имате път към Добрич и искате дори само да похапнете вкусно и в красива обстановка си струва да посетите.Той се намира в парка, което е допълнителен бонус, заради зеленината и прохладата  и същевременно е много достъпен. Освен това  е на 5 минути пеша от центъра на града. Има всички удобства-басейн, сауна, тенис кортове, ресторант с хубава храна, удобен паркинг  и още много други екстри, които, кликнете на линка, ще видите сами, но още по-добре ще е да посетите лично.
Много ми се искаше да я изненадам приятно и реших да й подаря едно метално съдче, в което може да си държи разни дреболийки и понеже никога не подарявам празен съд й приготвих бисквитени картички, като тези , които нарисувах в стил винтидж.

Освен това скоро в Добрич отвори едно симпатично магазинче за чай " Комплимент" , от където и взех пакетчета ароматен плодов чай- да похапне у дома с бисквитките.В това магазинче, освен голямото разнообразие на видове и производители на чай, може да откриете и сервизи за чай. А може да си купите или поръчате боровинки.







 Пожелавам ви приятен ден и .....
опитайте да зарадвате някого, вашата радост ще бъде двойно по-голяма!!!



Коментари

  1. Привет Бети.Прекрасни бисквитки,много нежни,цветни и много красиви.Очарована съм и от прекрасните фотоси.Желая ти приятен ден и прекрасен уикенд.Поздрави Таня!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Таня, благодаря ти за чудесните думи!
      Хубави слънчеви дни и на теб!

      Изтриване
  2. Прекрасно изживяване сте си подарили! Страхотни сте! А следващият път ще ти се обадя аз, като идвам при мама:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянка, беше наистина много приятно!
      Ще се радвам да се запозная лично и с теб!

      Изтриване
  3. Думи не ми останаха от цялата тази красота !
    Бети ,страхотна си ! Мила и внимателна и много способна ! Благодаря за красивите снимки !
    Хубава вечер ! С поздрав !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ivana,
      много ти благодаря за сърдечните думи!
      Прегръдки!

      Изтриване
  4. Превъзходно и съвършено!
    Уникална си Бети!

    ОтговорИзтриване
  5. Бети, чудесна среща сте имали :)
    Подаръците ти са перфектни !
    Благодаря за информацията за хотела!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани,наистина беше чудесно!
      Подаръците, бяха от сърце и е чудесно, че успях да я зарадвам!

      Изтриване
  6. Бети, много оригинално хрумване! Със сигурност си успяла да зарадваш гостенката - толкова е нестандартно и запомнящо се! Бисквитките са уникални! Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Елти,мила,благодаря ти!
      Много ме радват думите ти!
      Наистина я зарадвах, а това пък направи мен много радостна!Чудесно е да доставиш радост на някои!
      прегръдка

      Изтриване
  7. Прекрасни! Сигурна съм, че Габи е била очарована! Много хубав и сигурна съм вкусен подарък! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ради,
      Благодаря ти! Радвам се да те видя тук!

      Изтриване
  8. Е, много ви завидях да знаеш! Казвала съм го и друг път, ти си вълшебница! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Чудесно е,че сте се срещнали с Габи,а подаръкът е великолепен,Бети!Толкова идейно и в подробности си изрисувала бисквитките,хвала!
    Много атрактивни снимки и аранжировка!
    Хубав петък!

    ОтговорИзтриване
  10. Роси,благодаря ти,мила!

    ОтговорИзтриване
  11. Ах, Бети, как добре посрещаш гости! Много е мило! :) А на бисквитените ти картички винаги се възхищавам, аз бих си ги пазила за сувенир :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате,
      Благодаря ти, много си мила!

      Изтриване
    2. Кате,
      благодаря ти!Много си мила!

      Изтриване
  12. Бети, видях ги първо при Габи и веднага познах почерка ти ! Уникални са! Чудесно е, че сте се срещнали, а още по-чудесно е сърдечното отношение, което лъха и от двете публикации! Поздравявам ви ,дами и ви желая още много такива срещи!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кенди,
      благодаря ти за прекрасните думи!Габи е едно много мило момиче!

      Изтриване
  13. Уау какви красиви бисквити, а и толкова красиво снимани и аранжирани, адмирации Бети, истински творец си! И аз не бих изяла такава красива бисквитка, поздравления за идеята и изпълнениет!
    Много усмихнат уикенд скъпа Бети!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еви,
      думите ти са комплимент за мен!
      Сърдечни прегръдки!

      Изтриване
    2. Еви,
      Думите ти са комплимент за мен!
      Сърдечни прегръдки!

      Изтриване
  14. Анонименюли 27, 2012

    Ти си невероятен талант! Браво :)
    Желая ти прекрасен уикенд!
    Юлия

    ОтговорИзтриване
  15. Леле, невероятно красиви бисквитки! Останаха ми очите по тях! Поздравления вълшебнице!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пети,благодаря ти!
      Много ме радват думите ти!

      Изтриване
  16. Бети, направо съм влюбена в твоите захарни картини! Всички бисквитки са прекрасни!
    Поздрави и пожелания за хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  17. Бети,
    надявам се някой ден да ми се отвори и на мен път до Добрич;)Всичко описано ( помня хотела от Габи), магазинчето за чай, а сега и тези бисквитки, просто всичко носи прекрасно настроение;) Благодаря!
    Ще се опитам да зарадвам някого днес, макар напоследък никак да не ми се получава хубавото настроение!Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марти, добре си дошла, когато и да ти се отвори път!
      Вярвам, че това с липсата на хубаво настроение е било за много кратко!:))

      Изтриване
  18. Бети, сега вече и аз искам да отида в Добрич :) Не че не съм родом от Шумен... обаче в Добрич не съм ходила. Постът ти е великолепен - толкова мил, романтичен и топъл! Имам чувството, че усещам аромата на тези винтидж сладки :)

    ОтговорИзтриване
  19. Ади,
    Благодаря ти за милите думи!Ами,...заповядай, ще се радвам!Чудя се дали да не поискам някой бонус от общината за привличане на гости ;)....
    А ако обичаш да печеш бисквитки-опитай ги, наистина са много вкусни!

    ОтговорИзтриване
  20. Бисквитите са чудесно декорирани. Вече знаеш, че обичам твоя стил... ботанически винтидж, ако мога така да му лепна етикет :-). Както го описваш това място с чая, сигурно времето с Габи е било наистина приятно прекарано :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ботанически винтидж-:) харесва ми!
      Наистина обичам цветята, растенията, птици, пеперуди, къщички за птици, сърца, ключове, врати, мечета...ох, толкова много неща харесвам :))))Дали ще ми стигне времето да нарисувам всичко, което искам, и което ми хрумва постоянно.
      Мястото наистина е хубаво.

      Изтриване
  21. Ех, страхотно! Завидях ви за бисквитките :Р
    Не бих могла никога да направя такава красота:) Затова пък ще се наслаждавам на твоите снимки:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти!Радвам се, че си оставила коментар!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Какво сте гледали в последните 7 дни