Боядисване на яйца с натурални бои




В този пост съм събрала досегашния ми опит с багренето на яйца с натурални оцветители. Харесвам ги такива, каквито се получават. Ярките цветове понякога са ми много шумни.  Харесвам магията на самото боядисване. Има нещо особено успокояващо в целия процес, съставките са част от храната ни, безвредни, естествени.
Продължавам да експериментирам с нови източници на багрила и техники. Написах техники, защото току що ми хрумна идея, която ще приложа утре.

Ето какви нюанси имам в колекцията на опита си:

Жълто - с куркума


Наситено оранжево и брик с лук

с люспи от жълт лук




Брик - с люспи от червен лук



Червени яйца с корени от брош



Нюанси получени с вино, арония, лайка и орехови листа




Каменно сиви - с коприва




Сини великденски яйца ( кликнете в заглавието)

с червено зеле




с каркаде -



Още едни много красиви яйца в синьо с мраморен ефект са тези-

Боядисани яйца с оцет от бъз



Коментари

  1. Снимките ти винаги ме пренасят в някаква горска приказка. Удивително е как успяваш да го направиш. Багодаря ти!
    Нека има здраве, благоденствие и радост в домът ви, Бети! Бъдете здрави! Светло Христово възкресение!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Кате! Дано всички да сме здрави и радост да изпълва дните ни!

    ОтговорИзтриване
  3. Бети,
    всичките ти публикации относно боядисване на яйцата съм прочела и записала.Натуралните бои са много добро средство за боядисване.Така,че още веднъж ти благодаря за тази сборна публикация.
    Христос Воскресе ! Дерзайте Аз победих света ! - казва Христос ! Нека го следваме с постъпки, думи и дела !

    ОтговорИзтриване
  4. Наистина страхотни!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Какво сте гледали в последните 7 дни