Веган трюфели с тиква, тахан и орехи-само 3 съставки...Коледен календар - ден 1-ви.



Бързи, лесни, вкусни, диетични, здравословни, подходящи за диабетици, веган, достъпни,...Тези бонбонки, може би не са съвсем коледни, но са много подходящи, за хората, които постят, или за тези, които са на  диета по някаква причина. Опитайте ги и ще останете изненадани, как само с три достъпни съставки можете да си приготвите вкусни и атрактивни бонбонки.




Продукти:

за около 15 бонбонки с диаметър около3,5-4 см

* пюре от печена тиква 1 ч.ч с вместимост 200 мл
* сусамов тахан- 2-3 с.л.
* смлени орехи-1 ч.ч чаша

Приготвянето е невероятно бързо и лесно.Важно е тиквата да е печена, а не варена, за да е максимално засушена.Добавяте към пюрето от тиква тахана и с вилица разбърквате до еднородна смес. С помоща на две лъжички оформяте топчета, които овалвате в смлените орехи. С вилица дооформате топчетата, нареждате  в чинийка или капсули и поставяте в хладилника, в затворена кутия. Може да се хапват и веднага.



Коментари

  1. Страхотни!Браво!Снимките са много изкушаващи! Прекрасен неделен ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Бети, радвам се, че отново започваш Коледния календар!
    Предложението ти е вкусно и много ароматно
    за любителите на тахан, какъвто съм аз :)
    Прегръдка и хубава неделя!
    В очакване съм на следващите рецепти!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, радвам се, че ти допада предложението ми! Надявам се да ги допаднат и другите ми предложения!
      Хубава неделя!

      Изтриване
  3. Бети, при теб и простите неща изглеждат атрактивно и примамващо! Страхотно представяне! Поздрави и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снежи,благодаря ти за хубавите и топли думи!

      Изтриване
  4. Бети разкошни са тези трюфели, толкова вкусни и хрупкави :)
    С огромен интерес ще следа целия коледен календар с вкусотии, който ще ни предложиш Бети!
    Прекрасен неделен ден:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еви, с благодарност и на теб хубава неделя!

      Изтриване
  5. О, това ще си го приготвя съвсем скоро! Само да дотътря една тиква от пазара и съм готова за тези чудни бонбони. Обожавам тиква и тахан и със сигурност ще ми стане любима тази рецепта, Бети. Коледни, канелени, джинджифилови, портокалови, медени широки усмивки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Стефи,благодаря!
      Надявам се да ти харесат!
      Благодаря за ароматните усмивки!

      Изтриване
  6. Бети,бонбонките изглеждат страхотно,снимките са върховни,много стилни и перфектно съчетани!
    Обаче това "Ден първи" силно ме безпокои :)....отново ще трябва да впрегна цялата си воля да не колабирам всекидневно пред монитора пред твоите безмилостно вкусни и безкрайно красиво представени десерти!Обещавам да съм волева,за да напълня очи и душа с Коледна красота,която съм убедена,че ще струи тук и тази година!
    Стартът е чудесен,чакам утрешното изкушение!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси!
      Толкова елегантен комплимент!
      Благодаря ти!
      Надявам се да ти допаднат и другите ми предложения, като обещавам да има не само сладки изкушения...

      Изтриване
  7. Аууу чудесия!!! Като пълнеж за тиквеник - най-хубавата му част!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снежи, благодаря ти!
      Да , без тестената част..само мека и вк усна тиква и хрупкави орехчета :)

      Изтриване
  8. Ето го Коледният календар, тайничко се надявах да го има и тази година!:) Благодаря ти за прекрасното настроение, което носиш с публикациите си! Невероятни трюфели!

    ОтговорИзтриване
  9. Кате, аз ти благодаря за подкрепата!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  10. Браво! Чудесни, лесни и здравословни бонбонки!
    Записват се за направа! :)
    Приятна вечер и успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тили,
      радвам се че са ти допаднали и благодаря за пубавите думи!
      Чудесна нова седмица на теб!

      Изтриване
  11. Бети, знам за какво говориш-правих ги около началото на предния месец и пожънаха овации навсякъде. Пак започваш с календара и аз с нетърпение ще очаквам всяко твое предложение. Хубава декемврийска седмица!

    ОтговорИзтриване
  12. Марти,
    Благодаря ти за интереса!
    Моята идея ми дойде от щерка ми, която е в период на здравословно хранене, не знам докога и беше гарнирала тиквата си с тахан и аз и ръснах орехчета... и така ми се появиха в съзнанието тези бонбонки, но едва ли съм открила топлата вода...:)

    ОтговорИзтриване
  13. Ах, чудесна идея, Бети! И тиквата, и таханът са ми любими продукти, не съм сещала да ги съчетая. И както винаги, презентирала си чудено бонбоните! :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. Юпи! Ей го и началото! Отброяването може да започне;)) Няма ли да го издаваш този календар? Той си е готов коледен дар! Прати го в издателство...Колко календара имаш всъщност?

    ОтговорИзтриване
  15. Всъщност имам два.И миналогодишния е красив и много вкусен! А сега обмислям новия ;))
    Нямам идея как става това с издателите....

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Какво сте гледали в последните 7 дни